Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2019 20:57 - 7 - дивани
Автор: exilia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5108 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Позволяваш на някакви змии да те увиват, да ти докосват хубавите дълги пръсти и се предаваш. Защото имаш нужда да бъдеш обичан.

Точно в същата дупка съм.
В един момент, след като дълго си се борил с много по-силни врагове, се предаваш на някой, който съвсем няма оръжието да те превземе. Защото вече си много уморен.

Знам, че единственото от което имам нужда, е времето. Докато будувам по цели нощи усещам, че времето не минава, но мен започва да ми минава.

Готвя червена леща, с много копър. Започнах да се храня емоционално. Прекалих с кафето. Убих паяка, който живееше месеци наред в спалнята ми. 

Не бих казала, че ме е срам дори и ако целия свят разбере какво точно е станало. Но ме е страх, че винаги така ще става. Това ме плаши.

Но има и такива хора, които никога не ни дават нищо хубаво, но всеки ден могат да ни карат да се чувстваме мизерни. Нямаме нужда от това, нали? 

Сънувах те. Работното ми място, дивани, посред нощ, много работа. Аз страдах. Ти виждаше колко ме боли и те болеше и теб. Знам, че в някоя друга вселена (на моите сънища), това наистина е така. И това ме успокоява. 

А и човек винаги създава сам любовта си. Живее я в себе си, мислейки за някакъв образ. После се среща с истината. Тогава любовта свършва. 







Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: exilia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 527950
Постинги: 522
Коментари: 1434
Гласове: 11137
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол