Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2019 21:39 - 9 - ходила
Автор: exilia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4376 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Виждах голото ти вратле. Малко затлъстял, малко прегърбен си. Но пък все пак ми се искаше да те целуна точно там, бялата ти кожа. 

Щеше ми се да видиш колко са ми посинели ходилата и коленете. Много се удрям в разни неща, когато не си нося очилата.

Щеше ми се да си тук докато се опитвам да правя за пореден път бакасана. И някой път наистина ще успея. 

Но нека сега да се върнем на реалността.

В събота видях своя бивша колежка от първата работа. Тази, която назначиха по моя препоръка и тази, заради която ме махнаха. И 5 години живеем в същия град, като аз често обикалям центъра му и никога не сме се з асичали. Странна работа. Като ме видя се изправи, като бастун, и мина усмихнато и гордо. Аз си казах колко несимпатична е и се засмях. Замислих се дали за нея си е струвало всичко, което направи?

Изобщо струва ли си да си лош човек заради една заплата?

Разбива ми се сърцето, като се замисля колко малко ме познават хората около мен. Вярно е, че не се опитвам да изразя характера си, но пък никой ли не вижда това, което наистина съм?

На 30 много ли е рано да си постигнал хармония със себе си? Защо няма и един човек, който да може да изтърпи моята лична толерантност към своите недостатъци?

Не искам да казвам, но аз не съм това, за което ме мислиш. Нека да ме мислят наистина за такава - добра, тиха и скромна. Пък аз и ти ще знаем истината.











Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: exilia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 528102
Постинги: 522
Коментари: 1434
Гласове: 11137
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол