Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2020 15:31 - 19 - други дрехи
Автор: exilia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1282 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Отдана се каня да ти пиша. Спира ме гордостта.

Вчера разглеждах старите си снимки. Тези, които съм правила с телефона и съм прехвърляла в лаптопа.
Снимки на моята длан, на ноктите ми, на чорапите, гледката от прозореца, снега, обяда ми, вечерята ми, цветята, мократа ми коса и още куп неща, които ясно помня, че снимах за да ти покажа, за да ти пратя.

Знаеш, че вече нищо не е това, което беше. 
Дали ти е интересно да опознаеш човека, в който съм се превърнала?
Толкова дълго сме споделяли, били сме приятели и сега изведнъж и те няма.

Когато започна с ясни доводи да оборвам твоите мъжки гордости и пристрастия, ти приемаш, че не си прав, но въпреки това ти е трудно да уважиш моето мнение, моя живот и моята свобода.

Сега всичко е различно. Вече не ми се налага да бъда толкова силна и непоклатима. Имам си рамо на което да се облегна. А може би точно това рамо ме разклаща? Кой знае. 

Дълго време търсих себе си в новия си дом, новата кухня, другите мебели. други дрехи (по-голям размер). Не знаех коя съм.

Би се гордял с мен ако знаеше каква борба водех за семейството си, колко болка изтърпях за безопастността на бебето си, колко безсънни нощи съм имала, още колко много ме боли цялото тяло. Това не е момичето на което ти се възхищаваше.

Тя беше непукистка, егоистка, вълк единак. Винаги можеше да ти тегли една майна.
Може би затова ми се иска отново да говоря с теб. За да ти тегля още една майна, както правех едно време. 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: exilia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 527943
Постинги: 522
Коментари: 1434
Гласове: 11137
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол