Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2021 19:25 - 20 - в същите прегръдки
Автор: exilia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1564 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Има едно момиче, което познаваме.
Едно такова вечно начумерено, високо и като ходи подскача като кобила. Главата й е килната напред и мечтае за принца си.

Аз в най-добрия случай мога да бъда принцеса, не и нейния принц, но не знам защо изплюва гнева си върху мен.

Всъщност знам, че не съм особено специална и че го прави на всички.

Но имаме нещо общо с нея.

Били сме в едни и същи прегръдки.

Една такава прекъсната, неосъществена любов. Оня мъж, който мислех всеки ден.
Липсваше ми всеки момент. Четях всички местни новини от страх да не умре, преди да успея да го обичам колкото искам.
Говорихме дълго, кафетата с него бяха най-ароматни. Щастлива бях. 

После всеки тръгна по своя път. Знаех, че повече не го искам. И никак не ме болеше, че и той не ме иска.

Сега след толкова години мога даже да му желая доброто. Знам, че и той на мен.

Знам, че понякога разказва на приятелките си за мен. Знам, че се хвали.

Затова ме гледат така начумерено. 
Затова такива момичета все искат да не успея. 

Това даже не е любов, а борба за успех. Разбрах го.

Л/бовта е друга, прегръщаща и топла. Не съди, в нея няма страх. 






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: exilia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 528250
Постинги: 522
Коментари: 1434
Гласове: 11137
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол